Evo što YouTube plaća za milijun pregleda u 2019

koliko zarađujete na youtubeu 2

Sigurno jedno od najčešće ponavljanih pitanja onih koji žele započeti u svijetu YouTubea. Iako je vaš odgovor složeniji nego što bi se u početku mogao činiti, moguće je napraviti procjenu ovisno o dobu godine, vrsti sadržaja koji prenosimo i broju oglasa koje uključujemo u predmetni videozapis. . Aspekti kao što su vrsta oglasa ili dojmovi istog uključuju i unovčavanje videozapisa. Zato ćemo ovaj put pokušati napraviti predviđanje koliko se novca zarađuje na YouTubeu s milijun posjeta u 2019. godini .

Prije svega, koliko plaćate na YouTubeu za 1000 posjeta?

Procijeniti koliko zarađujete na YouTubeu za svaki posjet gotovo je nemoguće. Zapravo, YouTube uvijek obrađuje podatke iz tisuću posjeta s pojmovima kao što su CPC, CPM, CTR i RPM , koji se mogu dobiti u odjeljku YouTube Analitycs. Onaj koji nas zanima za procjenu vrijednosti videozapisa upravo je posljednji: RPM.

Prije objašnjavanja ovih koncepata, moramo imati na umu da ono što stvarno daje ekonomsku vrijednost videozapisu je pristup (ili bolje reći, klik) oglasima koji se prikazuju u videozapisu . To se naziva dojmom ili dojmovima, i to je izuzetno važno. Broj prikazanih oglasa također utječe, iako je ekonomski utjecaj mnogo manji.

Što su RPM, CPM, CPC i CRT?

cpc youtube

Nakon što se to razjasni, prvi pojam koji se mora procijeniti prilikom utvrđivanja zarade na YouTubeu jest RPM. RPM (prihod na tisuću pregleda) izračunava se na temelju procijenjenog prihoda i broja pregleda videozapisa pomnoženog s tisuću . Odnosno, ako imamo video s 900 000 posjeta i procijenjenim prihodom od 400 eura, izračun bi se dobio kako slijedi:

  • 400 eura procijenjenog prihoda (na primjer) / 900.000 x 1.000 = 0,44 eura

Rezultat je, kao što vidimo, 0,44 eura na svakih 1.000 posjeta . Da bi se izračunala izvedba oglasa, najotučenija vrijednost je CPM, koji označava cijenu generiranu za tisuću pojavljivanja, koju ne posjetite. Što je veći CPM, dobit ćemo i veći RPM. U prethodnom videozapisu s dojmovima od 45.000 dobili bismo sljedeću brojku:

  • 400 eura procijenjenog prihoda / 45.000 x 1.000 = 8,88 eura

No, o čemu ovisi ova brojka i kako mogu povećati procijenjeni prihod s istim pojavljivanjima? CPC (cijena po kliku) je ono što utvrđuje novac koji oglašivač plaća Googleu klikom na određeni oglas , a u potpunosti ovisi o vrsti sadržaja koji objavljujemo.

youtube cpm

Općenito određena tema (na primjer, "Kako postaviti poslužitelje u Linuxu" ili "Kako stvoriti WordPress dodatke) ima viši CPC od opće teme (" Jedem 10 hamburgera i vidim što će se dogoditi "ili" Cimet izazov ") ).

Da bismo vidjeli CPC tema, možemo se poslužiti alatima poput Mangools , koji se obično plaćaju. Na donjoj slici možemo vidjeti kako se iznos razlikuje od teme do teme prema ključnoj riječi.

cpm youtube 2

Kao zaključak, i kao što smo nagovijestili u prethodnom odlomku, što je veći CPC, to ćemo veći iznos prihoda imati za svaki klik . Ali kako možemo natjerati korisnike da kliknu određeni oglas? Ovaj se pojam mjeri kroz CTR i označava stopu klikova određenog oglasa za ukupni broj posjeta. U ovom posljednjem aspektu, jedino što možemo učiniti kako bismo povećali CTR jest stvaranje sadržaja u skladu s oglašavanjem koje se prikazuje u našim videozapisima kako bi korisnici imali veći interes za oglase.

zadržavanje publike na YouTubeu

Sljedeći aspekt koji treba uzeti u obzir je broj oglasa uključenih u videozapis. Videozapisi duži od 10 minuta omogućuju ručno postavljanje reklamnih pruga za poboljšanje CTR-a. Nismo uzeli u obzir aspekte kao što su broj sljedbenika, zadržavanje publike (koliko dugo osoba gleda naš video), doba godine (na Božić se povećava broj oglašivača, kao i CPC), jezik videozapisa ili regija glavnih sljedbenika (u Sjedinjenim Državama CPC može biti dvostruko u usporedbi sa Španjolskom), ali ova tri pojma vrijede da u većoj ili manjoj mjeri objasne podrijetlo prihoda od YouTubea.

Pa koliko novca zaradite od 1000 pregleda na YouTubeu?

youtube cpm

Vraćajući se na pitanje na početku, koliko zarađujete na YouTubeu za svakih tisuću posjeta? Uravnotežujući gore spomenute aspekte i oglašavanje koje ne ostvaruje dojmove (vrlo je malo vjerojatno da će imati 1000 prikaza u videozapisu od 1000 pregleda), trenutne vrijednosti procjenjuju se oko eura . Odnosno, na svakih 1.000 posjeta dobit ćemo oko jedan euro dobiti.

To je ono što YouTube plaća za milijun pregleda

Na temelju prethodnih procjena, mogli bismo reći da za svaki milijun posjeta YouTube plaća jezivu cifru od 1.000 eura . Ovo je tako? Današnji YouTuberi kažu ne. Primjer za to je Wismichu, koji je prije nešto više od godinu dana objavio snimku Google Analyticsa s videozapisom od gotovo tri milijuna posjeta i samo 104 dolara dobiti .

Za nekoliko dana idem u Madrid, ako se na vratima ureda pojave sranja za koja znate da sam to bio ja, @YouTubeEspanol. pic.twitter.com/wbppbTJyOo

- Isma (@Wismichu) 27. svibnja 2017

S druge strane medalje imamo Romualda Fonsa, poznatog SEO menadžera i nedavno YouTubera koji se prije nekoliko mjeseci hvalio dobivanjem više od 1.000 eura mjesečno s kanalom s nešto više od 100.000 pretplatnika i videozapisima koji ni u jednom slučaju ne dosežu Wismichuovim brojkama.

Kako je ovo moguće? Zahvaljujući specijalizaciji sadržaja. Sadržaj prvog usmjeren je isključivo na videozapise opće naravi i s vrlo malim zanimanjem oglašivača. Zbog toga su RPM i CPM vrlo niski u usporedbi s videozapisima na kanalu Romuald Fons.

Pa koliko zaradite na youtubeu za milijun pregleda? Trenutna procjena iznosi između 400 i 800 eura, pa čak i do 1.000 u najboljim slučajevima , iako je teško utvrditi brojku iz razloga koje smo upravo objasnili.